01 december 2010

Helt slut

Bara två dagar kvar av veckan. Har varit lite mycket nu. Idag var det tåget till Växjö tidigt på morgonen. Bra träff en workshop det gillar jag när man är mer involverad själv och får diskutera saker och ting. Det behövs ibland. Imorgon är det heldag på kontoret så det känns himla bra hinner man med lite. Måste fixa kring placeringarna för mina brf-er. På fredag bär det av till Växjö igen.

Ikväll var det julfest på dagis. Det är väldigt små lokaler det märker man särskilt när vi var så många. Stressen blev ju ganska påtaglig när det var någon olycka och jag blev fördröjd på vägen hem och Jonas blev också sen för han fick köra genom Smedby för att komma hem pga avåkningar. Hoppas att inget hände bara. Nåja vi hann till dagiset i alla fall men Elliot var lite blyg för alla föräldrar. Han brukar ju sjunga hemma för full hals men ikväll var han helt tyst. Ingen skönsång från Elliot. Han var i och för sig väldigt trött. Väl hemma var det mat och sen bad sen läggdags. Elliot sover som en stock uppe. Jag känner att jag nog får göra honom sällskap snart för jag är supertrött också. Längtar till helg igen...

/Anne

Inga kommentarer: