21 oktober 2011

Fredag igen...

Ja vilken vecka det har varit. I tisdags blev jag officiellt driftsledare på mitt jobb. Vilken utmaning men ack så kul. Nu ska man försöka ta fram sina ledaregenskaper. Det känns som en enorm utmaning och en helt ny erfarenhet.

Det har dock inneburit en hel del jobb tis och ons var vi i Växjö alla nya driftsledarna. En för Kronoberg och en från Blekinge och så jag från Kalmar. Sen var det personalchefen och vdn. Utvecklande dagar men man var helt slut efteråt.

Mitt i allt detta ska dock budgetar för mina föreningar produceras och det går väl sådär man blir lite avbruten men såklart det är mkt som ska fixas med. Det får bli lite helgjobb men sånt är livet som ekonom. Budgettider och bokslutstider det är som det är.

Nu ska jag ansluta mig till sonen som tittar på Bilar. Han favoritdvd. Helt otroligt att han tycker det är så kul. Nyss skrek han och hejade på Blixten när han körde på banan.

Ha en skön helg!

/Anne

Inga kommentarer: