16 december 2009

Dåligt med bloggandet...

Nu har julstämningen infunnit sig nästan. Massor med snö och det är så ljust och fint. Idag är jag ledig från jobbet. Men det är en hel del att fixa. Men först ska vi till Mia och äta. Hon ska bjuda på lunch och så får Totten och Josefine leka lite. Får se hur det går. Sen i eftermiddag ska vi in till stan är det tänkt så nu ska jag förbereda lite. Packa allt som ska med då. Ska till IKEA och så ska vi handla till julen. Det gäller att vara ute i god tid. Hoppas vi är det och att det finns någon fin julskinka kvar till oss.

Fick en jättefin bild på Elliot ute i går men jag har inte kopplat nya telefonen till min blogg ännu får se om jag kan fixa det ikväll. Ska även fixa ett nytt spinningpass ikväll och det tar lite tid. Men jag ska försöka hinna med det också. Han gillar verkligen snön. Ska köpa en liten pulka idag som vi kan dra honom i. Jonas var dock lite tveksam till om han verkligen sitter kvar i pulkan men det återstår att se ;-)

Nu måste jag fixa lite innan vi ska iväg.

/Anne

Inga kommentarer: