10 juni 2010

Greys anatomy

Spännande säger jag bara. Igår var näst sista avsnittet för säsongen av Greys Anatomy. Det var så himla spännande. Sjukt spännande ;-) Direkt efter avsnittet ville jag gå in och kolla på nästa avsnitt. Det var visst fler som hade den tanken så det fick bli ikväll istället. Det var bra avsnitt det rekommenderas. Men nu är det bara så att det dröjer förmodligen ända till hösten innan fortsättningen kommer om det ens blir någon. Det har jag tyvärr inte kolla på. Nåja vi får hoppas på det.

Nu är det helg i alla fall för min och Elliots del för imorgon är vi lediga. Det är verkligen lyx att vara ledig på fredagar. Fast det klart det blir en uppbokad dag för oss eftersom vi ska in och handla och göra lite ärenden. Men lite bus ska vi nog hinna med. Hoppas bara att det inte regnar men risken finns.

I eftermiddag har det regnat men till kvällen så slutade det. Passade på att jogga en runda. Känns riktigt bra nu. Man orkar en hel del eller i alla fall en hel del utifrån mitt sett att se på det. Jag springer ju inte en mil men 6 km var det nog. Målsättningen är nog att springa en mil. Hihi mätbart mål! Lite internt skämt bara.

Nu ska jag sova börjar bli lite seg. Ser fram emot en helg med mycket roligheter. Imorgon kommer Pelle och Nettan vilket är alltid trevligt, Fotbolls-VM börjar imorgon och jag säger ÄNTLIGEN och på lördag är det Vallentin festen. Ska bli nice. Hoppas det inte regnar bara.

/Anne

/Anne

Inga kommentarer: