21 juni 2010

Midsommarveckan

Ja efter dagens väderlek så förstår man att man närmar sig midsommar. Förmiddagen var jättefin vi satt ute och fikade vid nio. När jag slutade halv två så var det ok mulet men inget regn. När jag kom i höjd med Smedby började det regna och när jag hade hämtat Elliot och vi kommit hem så vräkte det ner. Härligt.

Det blev till att hålla oss inne på eftermiddagen. Vi läste lite. När Jonas kom hem bytte vi av och jag cyklade upp till slingan. Har sprungit hemma men inte fått in flytet så jag tänkte köra lite på slingan istället. Det kändes helt superbra fick in ett bättre flyt och sprang 5 varv. Jag är så impad eftersom det motsvarar 7 km. Sakta men säkert närmar jag mitt mål att springa 1 mil. Men det dröjer nog ett tag till. Fast frågan är om man orkar springa det i slingan för det blir typ 7 varv pust det blir tråkigt. Snart är det färdiga med vår anslutningsväg så då blir det lite bättre runda.

Snart blir det uppladdning inför kvällens sista fotbollsmatch. Jag och Jonas har tippat vi får hoppas att det går vägen.

/Anne

Inga kommentarer: