30 juli 2014

Några veckor senare

I år klagar jag inte på SMHI de verkar ha rätt i det mesta. Jisses vilka veckor vi haft i stugan. Allt som allt är det väl tre veckor med kortare hemvändor för tvätt och annat. Underbar sommar och än verkar den inte vara slut.

Poolen i sommarstugan har verkligen använts flitigt. Några vändor till stranden men många dagar vid poolen. 29 grader är nog högsta temperaturen men oftast har det varit några grader kallare. Underbara kvällsdopp och underbara kvällar. Flera cykelturer runt stugan och även här hemma. Löprundor har det också blivit och i lördags var jag med på Ölandsjoggen. 10 km en väldigt ljummen kväll. Impad av mig själv att jag orkade ta mig runt och en bra tid. Så stolt fick man lite nytt självförtroende.

Nehe nu blir det läggdags förhoppningsvis blir det en tur till stranden imorgon och så ska vi fira min morbror i helgen som fyllt 40 år.

/Anne

Inga kommentarer: