10 maj 2010

Dåligt med bloggandet

Ja det har varit lite dåligt med bloggandet. Men just ikväll kände jag för att lägga in ett litet inlägg. Ikväll kom vi hem från cypern med flyget till Växjö. Vi har haft en helt fantastiskt underbar vecka med vackert och soligt väder. Bra mat och trevligt sällskap. Kan erkänna att jag var lite nervös inför flygningen. Jag var mest orolig över att Elliot skulle få ett utbrott eller panik av att behöva sitta stilla men det gick över all förväntan. Han var så himla snäll och satt stilla och sov i våra knän. Vi lekte lite och så läste han boken om bondgården som han gillar. Hade mycket hjälp av farmor och farfar och faster och onkel också förståss. Har själv varit med om några flygningar med barn som skrikit och har en viss inställning till att ha med barn på längre resor.

Nu har man hunnit fixa kvällsmat och packa upp allt. Har inte börjat tvätta kläderna ännu men det är ingen brådska märker jag eftersom det var 10 grader och sol när vi landade i Växjö i eftermiddags. Brr vad kallt. Men om jag förstod mamma rätt när vi pratade tidigare i vecka så har det varit jättedåligt väder hela veckan. Så vi valde rätt vecka att åka iväg. Men nu blir det läggdags för jag är supertrött efter denna semesterveckan. Ska bli kul att jobba imorgon men jag är lite orolig för hur jag ska orka stiga upp imorgon men det brukar gå bra.

/Anne

Inga kommentarer: