24 juli 2010

Nu har man jobbat en vecka...

Japp det blev lite sämre väder och då börjar man jobba. Fast jag tycker synd om maken och sonen som varit ledig i veckan men lite utflykter till stranden har det gjort. Själv har man jobbat heltid hela veckan. Det är man inte van vid och jisses vad avis man blir när man ska åka iväg halv sju och Jonas och Elliot ligger och sover fortfarande.

Funderar lite på att göra lite matinlägg i min blogg det är ju ett av mina största intressen och mitt problem är att jag gör någon god maträtt och så glömmer man receptet. Genom bloggen kan man ju få lite bättre koll och kanske ge mina kära läsare lite tips. Ska försöka börja med tänkte jag.

Gårdagens fredagsmysmat var verkligen supergott så den får nog börja. Fast det får nog bli ett eget inlägg.

/Anne

Inga kommentarer: