11 juli 2010

VM-final

Lite vemod att sista matchen spelas men samtidigt spännande tycker jag. Jag håller på Spanien hoppas att de vinner.

Nu kan jag meddela om hemligheten som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Jag fick det klart i veckan. Jag ska börja heltid på HSB Sydost som ekonom så jag har sagt upp mig från mitt nuvarande vikariat. Ska bli så himla superkul det är en tillsvidare anställning som känns superlovande. Det har varit kul på Kalmar kommun men det har bara varit halvtid och vikariat så det känns som om det här blir bättre.

Nu har vi haft en semestervecka hela familjen. Har varit superskönt med sol och bad de flesta dagarna. Haft en dag med mulet det var i tisdags då åkte vi till Kosta Outlet och så i fredags blev det lite ärenden och målning och greja. I fredags var Pelle och Nettan barnvakt till lille bus så vi kunde gå på Zpanska Flugan. Hela gänget gick det var mamma och pappa, Jullis och Menne, Inger och Lasse och brossan och Åsa.

Imorgon blir det nog stranden. Vi får besök av mästerkocken så det blir väl något finfint imorgon för tydligen skulle Johannes fixa maten.

Nehe nu måste jag kolla på fotbollen.

/Anne

3 kommentarer:

Helen sa...

Jättegrattis! Va kul!

Ulle sa...

Grattis till nya jobbet!

camilla sa...

Hej,

Stort Grattis till jobbet! Jag har ju suttit i deras styrelse, HSB sydost! Det var jätte intressant,
Lycka till!

Milla pilla