21 september 2010

Bloggstund

Ja man märker att man jobbar heltid. Man hinner inte med känns det som. Men det blir bättre sen när har avklarat sin introduktion. Då är det ju lättare att lägga upp sitt jobb och sina arbetstider. Fast imorgon ska jag sluta lite tidigare och hämta busen. Jonas ska iväg och golfa och träffa leverantör på kvällen.

Nåja annars har det inte hänt så mycket. I fredags var Pelle och Nettan här och åt. Det blev väl lite väl mycket vin för på lördagen var jag inte så pigg. På kvällen hade vi ordnat barnvakt för vi skulle till Växjö. Det blev lite missförstånd. Min telefon var urladdad så jag hade inte fått meddelandet. Hmm tur att jag ringde Sara som berättade det var inställd pga sjukdom. Nåja Menne hämtade oss igen på stationen sen blev det köp-pizza och kvällsmys bara vi. Det var ju inte fel det heller kan jag säga.

Helgen som kommer är helt oplanerad. Förhoppningsvis hinner vi organisera upp förrådet och så ska vi flytta hit gymmet och crosstrainern. Hoppas jag kan komma igång med träningen hemma. Men torsdag blir det i varje fall gympa var det tänkt.

/Anne

Inga kommentarer: