15 september 2011

Elliot är sjuk igen

Stackars lille busen idag fick jag hämta Elliot tidigare på dagis. Febern verkar ha kommit tillbaka och så hostar han nåt förskräckligt. Så himla synd om honom.

Denna veckan önskar jag aldrig mer tillbaka. Fy attans i måndags var jag i Växjö och vi satt med budgetrutinen med en deadline samma dag kan man säga. Jonas fick avboka resa till Götet för Elliot fick feber på söndag eftermiddagen och var inte alls pigg. Tisdag var jag hemma med Elliot superstressad för att det var min sista dag att fixa med fastighetsservice inför prognosarbetet på onsdagen. Så när Jonas kom hem åt vi och jag åkte till Nybro och jobbade ett par timmar. Onsdagen var Elliot pigg ingen feber så det fick bli dagis.

Jag var i Kalmar och jobbade med prognosarbetet. Det gick bra och man fick en liten boost på självförtroendet det är aldrig fel. Idag var jag i Växjö igen med Nya generationen och förberedde inför nästa veckas presentation för ledningsgruppen. Men de ringde från dagis. Elliot var inte pigg så jag fick hämta honom. Jonas kunde inte. Imorgon ska budgetrutinen presenteras men jag kan inte vara med så nu har jag förberett lite för de andra. Pust säger jag bara helt slut i huvudet. I helgen får det nog bli en lååååång löprunda för att få lite ny energi.

Nu hoppas jag bara att Elliot piggnar till. Han är inte ofta sjuk men nu under två veckor har det varit till och från med feber.

/Anne

Inga kommentarer: