25 augusti 2014

Sista veckan med föräldraledighet

Japp nu är det bara en vecka till jag börjar jobba igen. Sista jobbardagen var 11 januari 2013. Jisses vad tiden har gått fort. Den 1 september då kör jag igång igen. Ska bli jättekul verkligen laddad för jobb igen. Mjukstartar dock med 4 dagar för på fredagen är det avresa mot tjejmilen. Risken är stor att man inte är något vidare resesällskap på fredag och sover hela vägen till Stockholm...

Det gäller att ta vara på denna veckan helt klart. Lite fix och grejande efter vi lämnat Elliot och snart blir det nog påklädning och avfärd mot lekplatsen. Solen skiner så det gäller att passa på man vet inte när det kommer en regnskur nästa gång. Ska även planera min löpning inför tjejmilen. Har en hel del träningsvärk efter helgens pass. Sprang aldrig i lördags utan körde ett hemmapass. Hmm inte särskilt smart med utfall och knäböj mm. Jisses vilken träningsvärk igår och på kvällens step up var jag inte jättekaxig. Men det gick bra tror att det var bra att mjuka upp musklerna lite. Även om det inte var min bästa insats helt klart. Denna veckan ska jag och Cina springa en runda på torsdag och så ska jag försöka få ihop en runda innan dess.

/Anne

1 kommentar:

Inger sa...

Ja barnen blir stora, och tiden går så fort, alldeles för fort tycker jag! Men det blir roligare för var dag som går för man får så mycket tillbaka .

kram från farmor Inger