05 augusti 2010

Irriterad

Jag är måttligt irriterad på lensway. Kommer förmodligen aldrig mer beställa där. Beställde förra helgen den 24 juli. Fick besked om att det skulle levereras den 31 juli. Insåg att det var ju inte så bra så jag fick använda glasögon och spara på linserna. Då kommer ju linserna när vi är i göteborg så har jag linser när vi kommer hem. Skit heller. Fick mail i måndags att det tar upp till 14 dagar att få hem linserna så nu är de avbokade. Har köpt från lensway ganska länge eftersom de har så kort leveranstid och jag är så sen på att beställa. Men jag hittade linser på lenson.com och de hade dem hemma så det löser sig nog.

Idag blir det utedag för det är underbart väder. Fast vi ska nog hålla oss hemma för vi behöver fixa lite. Jonas ska börja bygga vedbod.

/Anne

Inga kommentarer: