31 augusti 2010

Då var man ledig

Japp nu är jag mellan två jobb kan man säga. Fast jag smygstartade det nya jobbet igår. Var med på en ekonomträff i Kalmar. Det var ju kul, alla verkar vara trevligt. Kul med lite folk från Växjö också. Kändes som man var tillbaka på Metall faktiskt med trevliga kronobergare och högt till tak.

Idag är vi lediga Elliot och jag. Det är vi hela veckan sen nästa vecka ska vi till Mallorca. Ska bli så himla skönt. Åka iväg och sola och bada och ha det gutt sen blir det hem till verkligheten och det nya jobbet. Perfekt start på en höst om du frågar mig.

Insåg precis att det var ett tag sedan vi var och handlade så det får nog bli det idag sen har vi inget annat planerat. Skönt att ta dagen som den kommer. Fint väder är det ju så det får nog bli en promenad runt Källstorp skulle jag tro.

/Anne

1 kommentar:

millan sa...

Ha det så jätte bra på Mallis! Sköt om er alla! kram