07 augusti 2010

Regnar lite

Japp lördag och jag känner mig lite piggare faktiskt. Kan ju bero på att jag tryckt i mig voltaren T och Kåvepenin. Japp man har fått halsfluss. Det började i torsdags med ont i halsen. Fast innan dess har jag haft ont i höfterna i ca 2 veckor. Nu när jag fick en infektion fick jag ännu mer ont så då fick det bli en resa till doktorn. Nu får man ta det lite lugnt och vila så blir man säkert pigg igen till måndag då det blir jobb igen. Tråkigt bara att sista semesterdagen skulle gå till att sova och läkarbesök. Särskilt när vädret var så himla fint.

Idag står väl inget särskilt på listan. Skulle behöva städa och handla så det får man väl försöka göra lite. Jonas håller på med vedboden. Det går framåt skulle eventuellt lägga på taket idag. Sen ska alla brädor målas och det har jag erbjudit mig att hjälpa till med så det kanske vi kan göra senare. Tur att vi har carport för det regnar lite idag och det blir ju inte så bra om man ska måla.

/Anne

Inga kommentarer: