20 januari 2011

Snart helg!

Japp en dag kvar sen är det helg. Ska bli skönt med ledigt igen. Idag har jag verkligen varit helt slutkörd. Inte alls på topp. Igår var det heldag med utbildning "nya generationen" som var verkligen givande men det tog energi från en. Igår somnade jag bredvid Elliot när jag skulle natta honom. Vaknade efter en stund helt förbi. Kom igen och höll mig vaken ett par timmar sen kunde jag givetvis inte sova på en bra stund. Typiskt.

Idag har vi haft möte hela dagen. Det gick bra men jag fick springa till bilen för att jag skulle hämta Elliot på dagis. Hade jag varit lite smart hade jag sagt till Jonas att han fick hämta men men det var lite sent påtänkt så det fick bli till att skynda sig hemåt.

Ikväll är det handboll. Tyckte synd om dem i tisdags faktiskt. De har ju varit så himla bra och så gick det så himla dåligt. Hoppas det går bättre ikväll. Lite svajigt i första halvlek men jag hoppas på skärpning i andra.

Imorgon ska vi till bruket jag och Elliot. Jonas ska till Köpenhamn hela dagen på produktvisning sen hoppar han av i Alvesta på fredagkvällen. Bra tajming ska bli fint att träffa mamma och pappa lite.

/Anne

Inga kommentarer: