23 januari 2011

Söndagkväll...

En helt underbar helg vill jag nog säga. I fredags var det lugnt var hos mamma och pappa och hälsade på. Hämtade Jonas i Alvesta när han kom från Köpenhamn halv tio sen medan Elliot sov hos mamma och pappa. Det var himla smidigt. Fick sovmorgon i lördags fast det fick inte mamma och pappa. Elliot vaknade tjugo över fem men höll sig till sex innan han väckte resten. Det var himla gutt att få sova vidare kan jag säga.

Igår var en lugn dag stannade hos mamma och pappa till em en gav vi oss hemåt. Det var mkt sport igår och allt gick ju superbra. Jonas trodde knappt på det. Liverpool vann, Sverige vann, Brynäs vann. Allt gick vägen bra.

Idag har vi mest slappat fast jag strök 7 skjortor på förmiddagen det var väl det. Sen gick vi en runda och kollade in djuren runtom. Grisarna var nog inne så de såg vi inte men hästar och kossor. Sen gick vi hem och åt lunch. Tittade lite på tv och slappade. Nu ska vi packa in oss i bilen och bege oss upp till sporthallen. Jag vet att det är lat men det är mkt enklare så slipper man dra på sonen så mkt kläder. Vi ska ha lite skiftbyte. Jonas spela innebandy till sex och vid sex börjar min step. Bra planering.

/Anne

Inga kommentarer: