25 januari 2013

Inget har hänt ännu...

Nej ingen bebis ännu. På söndag är beräknat datum. Men jag är tveksam om något kommer hända tills dess. Vi får väl se.

Förmiddagen har vi varit på kyrkans Öppna förskola och firat. De hade kalas för att den har funnits i 10 år. Fika och sångstund och lek perfekt fredagsförmiddag. Det var länge sedan vi var där. Vi var där en hel del när Elliot var liten så det är ju några år sedan. Kul att även grannen med barnen var där sedan var de en del gravida mammor också. Det blir nog fler tillfällen att gå dit kan jag tänka mig.

Nu försöker jag få Elliot till att nappa på att åka in till City Gross och handla. Vore så skönt att få det gjort innan helgen så slipper man lägga helgen till det. Men just nu är han väldigt tveksam till det. Han vill bara vara hemma. En liten hemmakille verkligen. Men jag klagar inte jag gillar också att vara hemma. Nya övertalningsförsök ska påbörjas nu...

Ha en skön helg!

/Anne

Inga kommentarer: