12 november 2009

Avtackningen

Trodde att det värsta var gjort i tisdags. När jag jobbade sista dagen på Kommunal men så var det inte. Idag var det avtackning vilket jag nog är väldigt tacksam för eftersom man då får ett avslut på det hela. Men usch vad ledsen jag blev innan vi skulle skiljas. Jag har ju haft mitt jobb sådär lite som en social inrättning att hälsa på och kanske svara på någon fråga om det behövs men nu finns inte den räddningen längre. Jag vet att jag alltid är välkommen det är ingen tvekan men det blir aldrig som det en gång var. Vi var ju hjärngänget som var bäst i hela Kommunal så var det bara. Vi var BÄST!!! Vi gjorde allt rätt ;-) och aldrig några fel. Vi hade koll på allt och följde den förbannade röda tråden. Ändå sket det sig och omorganisation blev följden. Men jag är ändå väldigt glad att jag fick vara med och delta i resan med Kommunal och jag tror att det var den bästa utmaningen man kan få som utexaminerad ekonom. Jag önskar alla välgång och ni kommer inte undan jag komma och fikar då och då och jag kommer aldrig att glömma er:

Tack för en trevlig kväll med god mat och trevlig sällskap. Lycka till!

Kram Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kommer sakna dig också, det är inte roligt på jobber längre...!! (Och vi är oändligt trötta på röda trådar) Kan vi inte lägga in ett veckoschema på fika? Julklappsbingo den 17... (december förstås) strax efter 3, vi köper klapp för 50 riksdaler och håller tummarna.