24 november 2009

Nytt jobb...

Ja det har hänt mycket sen jag bloggade sist. I alla fall på arbetsfronten. Jag blev headhuntad hihi. Nej men allvarligt det var så att en som jag hade lite kontakt med genom mitt förra jobb rekomenderade mig till ett annat. Huxflux ringer den chefen och vill träffa mig. Igår var jag på intervju och idag fick jag meddelande om att de vill anställa mig. Det är snabba ryck för det är ett vikariat för en som är sjukskriven. Tydligen varit borta ett tag så det var lite bråttom. Så på måndag börjar jag jobba halvtid på kultur och fritidsförvaltningen i Kalmar kommun. Ska bli helt fantastiskt kul. Hmm ska nog inte erkänna att jag inte varit på konstmuseét ännu.

/Anne

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! Det var väl det jag visste att de inte skulle kunna motstå dig ;-)//HO

Julia sa...

Hihi, ta med dig Menne till Konstmuséet, han vill nog gärna följa med, hihi, hoho! Är så glad för din skull med jobbet. Du firade väl med en lussebulle på kvällen också igår? Tänk att Elliot tycker så mycket om lussebullar, det var roligt! Stor kram från mig!

camilla sa...

Hej,

Ett jätte grattis till ditt jobb!
Det ordnar ju sig alltid som sagt.
Hoppas du kommer att trivas där!
Kram Milla pilla

Emma sa...

grattis til jobbet, anne! vad roligt!
kram emma