12 februari 2010

Teknikens under

Nu har jag kopplat ihop min mobil med bloggen. Bara sådär några månader senare. Var inte så svårt men jag glömmer ju mellan varven hur man gör. Kanske har mina mobiler för lång tid? Fast Jonas tjatar på mig ibland att jag ska byta men det gör jag bara om mobilen börjar bli dålig eller det som hände min bästa mobil batteriluckan lossnade och jag hittade den inte igen. Försökte med att Jonas skulle beställa en ny batterilucka men mobilen fanns inte längre så då fick det bli en ny den gången. Jag är dock supernöjd men den jag har nu särskilt eftersom den har så bra kamera. Glömmde ju kameran ofta hemma plus att den kan vara lite bökig att ta med pga att den är så stor med objektivet och allt och telefonen har man ju alltid med sig så då kan alltid ta kort. Ska bara komma ihåg det där sista med att man alltid kan ta kort också.

Elliot är lite sjuk han har haft feber nu ett par dagar men idag verkar det gå åt rätt håll. Fast helt ok är han inte ännu. Nu ska passa på och vila lite när Totten sover har inte sovit super de sista två nätterna.

Vill bara tillägga att det för det första äntligen är fredag och helg igen. Sen för det andra så börjar OS fy fasen vad gutt!!! Det blir nog mycket OS på kvällarna.

/Anne

Inga kommentarer: