11 november 2013

Hemma igen

Ja igår kväll strax efter nio var jag hemma igen efter en underbart trevlig och rolig helg i London. Hemma efter nästan 4 h i bilen från Skavsta flygplats. Allt har varit supertrevligt och bra planerat.

Flygresan gick jättebra förutom landningarna på båda hållen som var något hisnande. London var jättetrevligt och hotellet var superfint. Hann med både shopping och turistande. Väldigt intensivt var det med flängande runt i tunnebanan. Det var mycket mer man velat hinna med men som vi inte hann. Vill gärna åka tillbaka. Det bästa med hela resan var musikalen Les Miserables. Min kusin känner Anton som är med i musikalen så det var extra kul att se en Växjöbo på West End. Fantastiskt duktig var han också. Det var hela ensamblen. En otrolig upplevelse. Har inte sett filmen med Anne Hathaway så det får det nog bli inom kort. Väldigt bra. Ingen fotboll dock det kan jag tänka mig nästa gång.

Idag har vi hållt oss hemma. Tänkte gå bort till öppna förskolan men kände att jag ville vara hemma och mysa med barnen. Underbart väder med sol fick vi också så vi passade på att vara ute lite också. Otroligt vad mycket som har hänt med Elsa när jag var borta. Mer stadig och så babblar hon ännu mer. Det är så kul att se så mycket förändring på bara några dagar.

Nu blir det slappa lite i soffan.

/Anne


1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som om du haft det härligt!
Nu är du laddad inför alla advents och julbestyr :)

Bonusen blev ju för mig, fick vara lite extra med sötnosarna!
kram Inger