04 november 2013

Incheckning check

Ruskigt väder idag också. Verkligen höstväder. Elsa vaknade som vanligt tidigt. Det går inte hålla henne vaken längre på kvällen. Vid sju är hon helt slut. Så efter att ha vaknat och somnat om vid tre och vid fyra så gav jag upp efter fem. Hon var trött det märktes på henne men det gick inte somna om. Själv kände jag mig lagom mör. Har väldigt svårt att somna om snabbt när man varit uppe och tröstat och sövt om lilla tjejen. Även om jag tog en powernapp när Jonas stigit upp känner jag mig väldigt seg. Får trycka en kaffe snart så piggnar jag nog till.

Idag blev det ingen vända till kyrkans öppna förskola. Hade funderingar på det men Elsa är så förkyld och hostar en del mest på natten. Vi får hålla oss hemma istället. Vi tog oss en vända till lekplatsen. Efter en stund började det dock regna och det var vi inte klädda för. SMHI går inte att lita på ;-)

Nu är det bara några dagar kvar tills jag, mamma, Jossan, Agneta, Erika och Magda åker till London. Idag fixade jag med min incheckningen och hjälpte mamma att checka in på flighten också. Ska bli riktigt kul att åka till London har aldrig varit där. Känns dock väldigt konstigt att inte åka med familjen. Kommer nog bli lite konstigt. Man kommer ju helt klart sakna de små busarna.

Nehe kaffedags...

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

låter härligt med en tur till London, ni kommer säkert att få det jättemysigt! Här i stan kom en störtskur nyss med hagel! det är höst nu :)/Inger