05 december 2013

Lekrummet fixat

Förra veckans tisdagsärenden följdes upp av nya ärenden både tisdag och onsdag på stan. Men nu känns det som om jag har fixat allt som ska. Förutom vinterkängor till busen men det kan vara så att vi samlar våra krafter i eftermiddag och åker och fixa det. Han har bra höstskor som är varma men morgondagen verkar bjuda på vinterväder. Nåväl det är ju ingen förskola imorgon så då klarar han sig kanske med sina höstskor. Känner mig ganska mör i kroppen. Både igår och idag har jag fixat med att plocka bort alla småleksaker och rensa i lekrummet och äntligen är det klart. Nu behöver inte Elliot stänga om sig till lekrummet. Dock innebär detta att allt lego är uppe i hans sovrum. Vi har pratat mycket om det så jag tror inte att det ska vara några problem.

Första advent har varit och det var underbart i söndags att plocka fram alla adventsljusstakar och stjärnor. Så himla mysigt. Men veckorna går verkligen fort. Det är redan 5 luckor i adventskalendern öppnade. 

Imorgon ska jag på personaldag med jobbet. Ska bli så kul att träffa alla ser verkligen fram emot det. Sen är det kalas på lördag för kusinen. Får se vad vi hinner med emellan allt. 

/Anne


Inga kommentarer: