19 februari 2014

Mitt i sportlovet

Vi är lite förkylda här i stugan. Det märks mest på att Elliot sov till halv åtta idag och Elsa likaså. Nu sover lilla tjejen igen. Slipper mitt halsont i varje fall det är ju skönt. Igår var Elliot och Jonas på Leos lekland på eftermiddagen. Jisses vad glad han blev han ville åka dit idag också. De kom hem när det fortfarande var ljust så jag sprang en runda. Vad jag längtar till det blir ljust på kvällarna också. Hyffsat tempo och 7,5 km. Jag är nöjd.

Idag ska vi äta lunch med Jonas och ev några ärenden inför Göteborgsresan på fredag. Imorgon eftermiddag bär det av för övernattning hos mormor och morfar och tidigt på fredag åker vi vidare mot Västkusten.

Nu ska jag laga färdigt kräftfonden till kräftsoppan vi ska göra till kvällsmat imorgon.

/Anne

Inga kommentarer: