26 mars 2010

Fantastiskt underbart väder

Idag är det ju helt otroligt väder. Jag och Elliot gick till öppna förskolan. Det blev lite senare än det var tänkt eftersom vi hade sovmorgon och vaknade kvart över åtta. Det var många trevliga trekanten-bo där och det gräddades våfflor. Elliot åt en hel och halva av min. Jisses han älskar verkligen våfflor och pannkakor också för den delen.

Vägen hem så gick vi en lite runda innan vi begav oss hemåt. Vi gick förbi en lekplats så där blev det stopp en lång stund eftersom Elliot, Felicia, Filippa och Josefin ville leka lite. Sen gick vi hemåt och då blev det ju givetvis ytterligare ett stopp vid lekplatsen mitt emot oss. Man bara njuter ju av detta underbara väder. När Jonas kommer hem ska jag ut på en joggingtur. Har kommit igång med joggingen och jag tycker det är superskönt. Tar inte jättelång tid 40 min att ta sig runt och så är det klart efter lite stretch så klart.

Nu har vi fått i oss lite mat och Elliot somnade direkt. Han var så trött och grinig. Inte likt honom alls att vara ledsen men det märktes att det berodde på att han var trött. Ikväll ska vi ut till Drag. Ska träffa Pelle och Nettan ikväll. Det var så himla länge sedan så det ska bli supertrevligt.

/Anne

Inga kommentarer: