04 mars 2010

Bajs, bajs, bajs

Ja det är så man enklast sammanfattar de senaste dagarna. Det och tvätta, tvätta, tvätta! För Elliot fick magsjukan igen för tredje gången. Stackars lilla barn. Det började i söndags natt fast vi hörde aldrig honom men han hade kräks och somnat om stackars lilla barn. Så när han vaknade var det bara till att byta kläder, tvätta av honom och tvätta sängkläder. Nåväl jag tänkte att det säkert var något han ätit så han fick välling för han var hungrig. Det kräktes han upp omgående och detta var måndag morgon. Sen dess har han varit jättedålig i magen. Man tycker så synd om honom. Hållt på med alla möjliga knep men nu verkar det vara lite bättre. Igår var nog värst. Tre duschar och ett antal blöjbyten. Själv klarade jag mig hyffsat det var värre med maken. Han var helt utslagen igår och idag har han varit lite bättre. Jag har jobbat hela dagen så det har varit en tuff dag för maken för Elliot har varit på bättringsvägen.

Nu hoppas vi på en trevlig helg och att vi kan lägga detta bakom oss.

Milla: De där laxknytena är färdiga man kan köpa dem i City-Gross fiskaffär.

/Anne

1 kommentar:

camilla sa...

Tack, måste jag köpa såna och testa!
Hoppas ni kryar på sig där hemma!
KRAM