16 mars 2010

Mycket gjort

Ja idag fick bli en vab dag stackars lillemannen. Han vaknade en hel del både igår på kvällen och under natten så jag förstod att något inte var som det skulle. Han fick alvedon igår för han verkade ha ont och så var han så himla varm. På morgonen hann jag duscha, sminka mig och fixa iordning mej helt och hållet. Men det blev inget dagis idag inte. Elliot var så varm och ledsen när han vaknade. Fick bli till att vara hemma istället. Synd bara att jag inte fick med mig lite jobb hem kunde jag ju varit lite effektiv men men.

Istället har jag sytt upp gardinerna som jag köpte igår och så har jag hunnit titta på två avsnitt av Greys Anatomy som jag spelat in. Vilket var väldigt bra. Nu vaknar lillemannen så det är bäst att gå upp och hämta den lille busen.

/Anne

Inga kommentarer: