17 juli 2011

En helt vanligt söndag...

Japp den börjar med att man vaknar i lilla stugan. Så mysigt fast just idag inte jättekul. Hade så satans ont i ryggen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Får nog bli till att byta sängen på IKEA. Vi får se. Kan vara att man saknar sin kudde hemma ska komma ihåg att ta med den imorgon när vi åker upp.

Nåja hem från stuga åkte vi på förmiddagen för morbror och kusiner skulle hälsa på. Jonas, Daniel, Uffe och Ingemar hade bokat golf. Jag och Elliot hade lite och göra hemma också så det var bra. Jonas off to golf och Elliot sov. Vad gör jag då. Jo jag börjar montera Hemnes dagbädd. Jag monterade hela dagbädden inkl lådorna. Tack vare grannarna, Elliot lekte med Molly en stund medan jag monterade. Det blev superbra i Elliots lekrum.

Nu är man mätt och glad. Grill och gott vin och sällskap av kusinerna och morbror som man träffar alltför sällan. Vad mer kan man begära. Sen som grädde på moset imorgon börjar min semester. 4 veckors ledighet det ska bli så gutt. Lite mer trapice malbec nu tack...

//Anne

Inga kommentarer: