24 juli 2011

Godmorgon

Söndag och helgen är snart slut. Men det gör inget för jag har tre veckors semester kvar. Vilken helg det har varit och vad trevligt det var igår. Men ack vad jag har ont i fötterna känner jag. I fredags fick jag lite blåsor på tårna och igår var det väl mest under fötterna som det gjorde ont. Får bli skönt mjuka skor idag helt enkelt. Nåja gårdagens konsert måste jag dock dela med mig lite åsikter om. Det började med The Ark så fantastiskt bra de var. Det var ös jag och Jullan dansade hela tiden. Men sen tog det då 40 min att rigga om scenen sen var det dags för Håkan Hellström men jag var inte alls övertygad. Hade superhöga förväntningar men han nådde verkligen inte upp till dem. Var så himla besviken faktiskt på avslutningen.

Senare på kvällen träffade vid på Lisa och Sara ocksåmed lillasyster. Det var himla trevligt att träffa dem och så några andra från Växjö.

Nu är man lite seg men jag kunde inte sova längre så det var lika bra att stiga upp. Måste packa och greja lite för vi ska till stugan men först ska vi till IKEA och köpa en madrass till mig. Jippi jag ska inte behöva ha så ont längre det känns superbra.

/Anne

Inga kommentarer: