31 juli 2011

Supertrevlig helg

Jisses vilken trevlig helg vi har haft. I fredags åkte vi till stugan och på vägen handlade vi lite. Till lunch var vi i sommarstugan och så kom Pelle, Nettan och lille Felix strax efter. Supertrevlig fredag vi grillade gott, drack mycket och spelade kort till halv två. Så himla trevligt men på lördag morgon när Elliot vaknade vid sju var man lagom trött. Men det är inte mkt att göra utan man fick stgia upp. Lite vilka och en promenad till strutsarna gjorde susen och man var tillbaka som sig själv.
På eftermiddagen på lördagen kom Lasse och Inger också till stugan och vi åkte alla till Lammet & Grisen utanför Löttorp. Jag hade inte jättehöga förväntningar eftersom jag aldrig varit där. Men ack vad gott det var. Allt var helt enkelt perfekt. Fast jag erbjöd mig att köra och Nettan ammar så vi fick det ärofyllda uppdraget att köra. Jag kan rekommendera alla att åka dit om ni får tillfälle det är superbra.
Idag har varit en lugn dag. Jonas och Pelle har varit och spelat golf på Källa GK så jag, Elliot Felix och Nettan gjorde utflykt till Borgholm. Lite halvmulet så det passade perfekt. Det blev en del handlat; en jeansskjorta till Elliot superfin och en jeansklänning till mig. Det är det bästa plagget helt enkelt. När vi kom till stugan blev det lite poolhäng för då var det soligt så himla skönt. Inget bad dock det var lite för kallt för det. Vi håller tummarna för att det imorgon ska bli det vädret som de har lovat.
Imorgon är det ny vecka och nya möjligheter!
/Anne

Inga kommentarer: