17 januari 2010

Korvgrillning...

Idag har vi varit och grillat lite korv i skogen vid Inger och Lasse. De bor jättenära el-ljusspåret och så finns en grillplats också. Elliot var väldigt intresserad av korv, eld och den lilla ån så det var fullt upp för farmor och farfar att hålla reda på honom. Det var inte så kallt egentligen men blåsten gjorde att det blev bistert så Jonas var snäll och hämtade Inger dunjacka till mig för jag frös.

Snart kommer Jullan och Menne och hälsar på. Gudföräldrarna ville fira ett-årsjubileet. De är ju alltid välkommet särskilt när Jullis skulle ta med sig semlor från jobbet.

Mamma och pappa är fortfarande i Thailand skulle gärna varit där också. Imorgon ska jag på hemlis återkommer i ärendet när jag vet mer... Kan ge en ledtråd glas och stålkonstruktioner...

/Anne

2 kommentarer:

Jullis sa...

Tack för idag, det var jättetrevligt! Hoppas att du slapp fler bajsblöjor ikväll, Jonas fick väl ta över isåfall hoppas jag.. :o) Lycka till med hemlisen imorgon, hihi, jag som vet!
Stor kram!

Anonym sa...

Nu blev man ju väldigt nyfiken .... Väntar med spänning på att få veta mer! //Helen