19 januari 2010

Tröttkeps

Jisses vad trött jag var igår. Det var full rulle hela dagen för mig kan man säga. Men det började med att Elliot var vaken väldigt mycket natten till måndagen. Sov väl totalt 5 timmar och det var inget kul alls. Elliot drömde en massa och det var så synd om honom. När klockan ringde vid halv sex var man inte så himla nöjd ställde fram klockan en halv timme för jag var så trött. Sen var det bara att stiga upp. Jobbade sen hade jag mitt hemliga möte och sen jobbade jag igen. Vid halv sex stack jag från jobbet faktiskt inte jättetrött jag var impad. Stack till badet och körde mitt spinningpass. Har varit sjuk så det var några veckor sedan man körde men det gick bra. När jag väl kom hem trodde jag dock att jag skulle falla ihop så trött. Det blev läggdags tidigt kan jag säga. Men gladast gjorde ju min kära maken som stått och gjort hemlagad pizza så himla gott.

Idag har jag jobbar heldag igen. Fm möte och eftermiddagen ännu mer möten men det gick bra. Sen när jag kom hem hade Jonas gjort kycklingsallad. Smaskens. Nu är det mästarnas mästare och lugn kväll.

Imorgon ska jag och Elliot till dagis. Inskolning närmar sig sitt slut och det går så himla bra. Han trivs bra och det känns skönt.

/Anne

1 kommentar:

Ulle sa...

Hmm, du glömde berätta vad det var för "hemligt" möte...

nyfiken:-)