07 januari 2010

Trött på att hosta..

Torsdag och idag var första gången för Elliot på förskolan. Kändes så overkligt igår att vi skulle dit idag men nu är det gjort första träffen. Det var bara en timme men det är ju inskolning så det blir lite i taget. Fast han verkade trivas bra lillemannen. Först var han lite avvaktande och jag fick bära runt honom lite men sen släppte det och han tyckte det var riktigt kul att utforska lite. De har ju handfat som han når perfekt det tyckte han var jättekul att kunna stå på golvet och leka med vattnet. Imorgon ska vi dit igen på fm.

Skulle egentligen ha uträttat en del ärenden på em men jag var helt slut. Har sovit dåligt inatt pga hosta och förkylning och så vaknade Elliot vid sex så det vara bara att stiga upp och fixa lite välling. Sen somnade han om i och för sig men det var inte lönt att gå och lägga sig så det fick bli till att stiga upp och duscha och så. När vi sen kom tillbaka från förskolan så var både jag och Elliot jättetrötta så vi gick och la oss en stund. Vi sov i 2 timmar det var väldigt gutt. När vi ätit lunch begav vi oss till affären. De plogade vägen precis när vi skulle gå och det tackar vi för eftersom det var jättemycket snö.

Vi gjorde våfflor till kvällsmat och Elliot älskade det. Han åt 1,5 våffla sen fick det vara slut för så nyttigt är det nog inte. Klockan var ju så mycket så det var dags för välling ändå.

Nu ska jag spana lite på tv innan jag går och lägger mig.

/Anne

1 kommentar:

Ulle sa...

Våfflor är smaskens!!!