17 september 2013

Dags att lämna igen babyskydd

Igår klättrade Jonas upp och hämtade ner bilstolarna från vinden. De var lite ofräscha om jag säger så. Fattar inte hur det kunde bli mögel på dem men det gick bort efter dagens behandling med galltvål och maskintvätt. Galltvål är min räddning för närvarande. Bananfläckar och blåbär allt går bort med galltvål. Nu är allt tvättat och snart tänkte jag gå ner och pussla ihop dem. Det gäller att göra det snabbt innan man glömt hur de hänger ihop. Vill inte åka till babyproffsen för att gå hjälp. Sen är det hejdå babyskydd, tyvärr får jag säga delvis för det har varit väldigt bra att han nu när Elliot går på simskola på tisdagar men vi får klara oss.

Annars har det varit en trevlig dag med promenad på förmiddagen jag och Elsa. Sen lite fix hemma och sen simskola. Kvällen avslutades hos svärföräldrarna med godaste maten.

Imorgon är det studiedag så då är storbusen ledig. Får se vad vi hittar på. Elsa är fortfarande sjuk så det blir nog till att ta det lugnt hemma. Kanske vi kan ta oss till någon lekplats. Vi får se...

/Anne


Inga kommentarer: