18 september 2013

Studiedag

Idag var storbusen ledig och solen sken på förmiddagen så vi gav oss ut på en runda. Elliot cyklade och jag gick med Elsa i vagnen. Plockade lite nyponkvistar som jag ska försöka arrangera fint i min Ittalavas. Elsa somnade så gott. Hon är fortfarande inte helt pigg och sov 3 timmar på förmiddagen. Det hör inte till vanligheterna men sömnen igår var sådär så det var väl till att ta igen lite.

Eftermiddagen åkte vi till stan för Elliot behövde nya höstskor. Köpte exakt likadana som han hade i våras fast en storlek större. Varför göra det svårare?

Kvällen avslutades med en löprunda. Den första sedan vurpan på Mallis. Knät kändes det inget i och min influensa från h-vetet är borta också det skönt. Men konditionen hade jag tappat en hel del kändes det som. Mot slutet kändes det dock bättre men jag ville verkligen inte förta mig nu när jag kör igång igen. 5 km var alldeles lagom. Perfekt väder också lagom varmt och jag slapp regnet. Gutt nu ska vi ha lite onsdagsmys jag och maken.

Ha en fortsatt mysigt lill-lördagskväll.

/Anne

Inga kommentarer: