26 september 2013

Man kan göra så men det är inte rätt...

Idag blev det lunch på stan med maken. Trevligt. Men först skulle vi lämna tillbaka babyskyddet och byta åkpåsen. Vi kommer till babyproffsen och i samma sekund som vi stiger in så ska de hyra ut en. Då inser jag fasen vi glömde ju basen den står i förrådet ;-) det gick ju inte så bra. Får göra det imorgon istället. Men i vilket fall som helst så bytte jag åkpåsen. Beställde hem förra veckan i tron att den var i vitt konstskinn men det var den inte så jag ångrade mig och tog en annan modell som är samma färg som vagnen. Blev jättebra så jag är nöjd att vi bytte.

Nu sitter jag med en kopp kaffe och snart ska jag och Elsa bege oss och hämta busen. Sen är det ledigt för oss. Imorgon blir det avfärd till Skördefesten. Jonas skulle sluta vid lunch så ska vi upp till stugan och koppla av att och ta det lugnt. Så himla skönt det ska bli.

Undrar vad vi ska hitta på i eftermiddag. Solen skiner men det blåser en del.

Nehe nu är Elsa  på väg att klättra på soffbordet så nu gäller det att vara beredd...

/Anne

Inga kommentarer: