25 oktober 2013

Helg igen

Japp då var det fredag igen. Veckorna går fort. Idag blev det en tur in till stan. Elsa behövde lite kläder till måndag då det är fotografering på öppna förskolan. Bra ursäkt tycker jag att få handla lite. Vi kollade lite på möbler också. Behöver ha en bra lösning till Elliots sovrum. Tanken är att vi ska flytta upp alla farliga småleksaker som lego och annat framöver så att båda barnen kan ha lekrummet så småningom. Han har så mycket fint ihopbyggt lego som han leker med men det vore ju kul om de kunde stå i en bokhylla lite fint istället för på varandra på hyllan nere.

När vi ändå var på Hansa var jag tvungen att spana in en täckväst jag velat ha länge. Nu var den på rean så jag slog till. Väldigt nöjd. Sen blev det IKEA en runda. Det blev köttbullar till busen och laxlasagne till mig. Den är fantastiskt god. Att jag gillar den så mycket kan bero på att vi sällan har lax hemma eftersom jag har några i hushållet som inte gillar det.

Nu laddar vi för en underbar helg. Hoppas kunna få lite gjort i trädgården och fix inne. Ikväll ska vi till en av Elliots förskolekompisar ska bli trevligt.

/Anne

Inga kommentarer: