11 september 2009

Bättre i ryggen

Ja då var det fredag igen. Vilken hopplös vecka det är så frustrerande att ha ont i ryggen. Jonas är hemma och har Totten så jag slipper lyfta det känns bra men samtidigt oerhört frustrerande att inte kunna lyfta upp sin lille pojk. Men det går åt rätt håll jag känner mig bättre i ryggen och idag har jag inte ätit några värktabletter eller annat. Skulle trappa ner med det så jag tar väl något ikväll innan jag ska sova. Man har varit fullproppad med värktabletter men en kort tid ska väl det gå bra.

Igår var det en välfylld dag. På dagen grejade vi lite och fixade med det mesta känns det som. Vi bjöd hantverkarna på lite fika och sen bar det in till stan. Jonas skulle till jobbet lite snabbt så jag och Elliot gick till mitt jobb och hälsade på och lämnade lite papper sen gick vi på stan en liten runda. Jonas kom och hämtade mig sen åkte vi och handla till festen. Jisses vad mycket det blev men nu ska det nog räcka med snacks och mat och allt. Ska förbereda lite inför morgondagen i eftermiddag/kväll också men en del får man ju lämna till imorgon. Jonas har städat huset på förmiddagen vilket var behövligt. Vi ska ju inte ha festen här men några ska sova över och så kommer väl kanske några och hälsar på innan de åker hem på söndag hoppas jag.

/Anne

1 kommentar:

Jossan sa...

Vi kommer gärna och hälsar på på söndag innan vi åker hem! Ska bli väldigt kul o se huset, jag har ju bara sett tomten utan hus på :)
Ses i morgon!