30 september 2009

Halva veckan gått

Onsdag redan veckorna går fort kan man lugnt säga. Idag har vi haft en underbar förmiddag. Elliot vaknade i och för sig tidigt redan vid fem och jag var uppe och gav välling. Sen ville han inte somna om först. Jag var helt slut så Jonas gick upp och då var det blöjbyte som var tvungen sen somnade han om igen och sov till åtta. Tur han vaknade så jag slapp väcka honom för vi blev inbjudna av några längre bort på området att gå en runda. Det blev fyra barnvagnar med mammor som traskade. Det var trevligt vi gick Källstorp sen vidare över till Pappenhagens vägen eller vad det nu hette och så kom vi ut nästan vid Trädgårdskonsten. Det var en jättebra runda behövs för jag börjar känna mig lite less på Källstorp nu vill ha variation. Efter promenaden bjöd vi in hos till Annie. Jättefint med kaffe, mackor och kakor vi hade ju varit lite nyttiga innan så det var ju bra. Elliot tycker det är så kul att komma till någon annan särskilt hos Annie kan jag säga för det fanns mycket leksaker. Vilket var bra när det var fyra barn som skulle leka. Elliot är äldst nästa tror jag var Joel som är född i januari så det är ju lite åldersskillnad.

Nu har Elliot fått mat och somnade direkt det var mycket intryck och han sov inget under promenaden så han lär väl sova en stund ska försöka plocka undan lite och äta lite själv och kanske man hinner stryka lite men det är i så fall bonus. Brossan kommer i eftermiddag ska blir trevligt att träffas. Han skulle hämta något väggfäste.

/Anne

Inga kommentarer: