03 september 2009

Ryggbesvär

Vilka dagar man har haft. Min rygg har verkligen sagt ifrån och det har gjort så fruktansvärt ont. Igår natt var det nästan så jag fick panik. Jonas var hemma igår och hjälpte mig. På eftermiddagen hade jag fått en tid hos sjukgymnast så nu är det redan mycket bättre. Jag äter voltaren T och det hjälper också en hel del. Det är något med någon kota i ryggen eller snarare i fästet mellan två kotor som det hamnat lite snett och då har ryggmuskulaturen fått jobbar febrilt för att kompensera sen har det gått ett tag och då gör det så fruktansvärt ont. Jag tycker jag känner min kropp relativt bra men vad vet man. Jag hoppas att sjukgymnasten har rätt så jag blir av med denna värk det är inte bra. Men det roligaste av allt är att jag inte får lyfta något tungt, hihi. Det kan jag säga är ganska omöjligt när man har en liten kille hemma. Visst han går lite men inte så jättebra. Jag försöker tänka på att lyfta rätt med benen och inte med ryggen hoppas det inte blir värre.



I em ska vi åka in till stan en runda och kolla lite. Ska ju på 30 årsfest på lördag om jag nu inte får ännu mer ont i ryggen så då gäller det att hitta något att ta på sig. Ska köpa present också får jag inte glömma.



/Anne

1 kommentar:

Julia sa...

Hoppas att ryggen blir bättre snart, tycker synd om dig... Jag har ingen föreläsning på måndag så jag håller Elliot sällskap medan du är hos sjukgymnasten, ska bli roligt! Glömde ju ringa tillbaka till dig igår... Och på söndag ska ju faster o onkel Menne få va med Elliot läänge! :o)
Stor kram!!