31 augusti 2009

Sjuk

I lördags kväll var vi hos Ricke och Patricia det var jättetrevligt att träffa. Ida har blivit så stor fast ändå väldigt liten 3,5 månad gammal den lilla tösen. Isac var så söt och lekte lite med Elliot. Han plockade bort alla leksaker som var för små för Elliot också. Det är en snäll storebror Ida har. Vi åkte hem i hyftsad tid men på natten så fick jag så fruktansvärt ont i halsen. Har fortfarande ont och nu har jag blivit förkyld och hostar lite också. Men ingen feber tack och lov det är ju alltid något. Men ikväll har jag sjukanmält mig till Äventyrsbadet. Skulle in till jobbet också och prata med chefen men det får bli på fredag istället.

Igår var jag ganska seg. Hade sovit dåligt pga halsont och så har jag så ont i ryggen. Just nu känns det lite motigt. Kanske är för man har passerat 30 sträcket helt enkelt. Nej ryggen vet jag det beror på lite motion och stretch då blir det så. Ska se till att gå några gånger i veckan så blir det säkert bättre. Nåväl var hos Inger och Lasse igår och tittade på fotboll. Jullan hade med sig massor med fika eftersom hon hade jobbat igår men jag var inte ett dugg sugen. Det var synd för det såg himla fint ut men halsen gör att man inte är så hungrig.

Ska nog passa på att vila en liten stund nu innan Elliot vaknar. Dessvärre spikas det som fasen på övervåningen så det blir nog svårt att somna men det är skönt att bara ligga ner och blunda lite.

/Anne

Inga kommentarer: