23 augusti 2009

Trött i ögat...

Känner mig ganska slut det har varit en händelserik helg. Idag kom mamma och pappa och hälsade på. Det var trevligt så vi var på lekplatsen och sen har Jonas satt upp hyllorna i köket det blir verkligen jättefint. Nu ska jag bara köpa något fint att ha på hyllorna. Ska inspireras lite först på nätet tänkte jag. Senare ikväll kom Pelle och Nettan och hälsade på. De har ju inte varit här sen vi flyttade in. Jag blev nöjd med maten faktiskt risotto med trattkantareller och ugnsstekt fläskfilé. Man ville ju gärna grillat men vi har ju ingen grill här ännu så det fick vara.

Imorgon ska Jonas börja jobba igen. Han har ju varit inne och jobbat en vecka men det känns som detta blir mer definitivt avslut på sommaren och semestern. Kan ju inte säga att det varit det bästa vädret i sommar men man får väl inte klaga.

I helgen har kökets kakel blivit klart och vår inredning av tvättstugan påbörjats. Vi har fått upp en bänk och så håller vi på och planerar för återvinningen. Det blir nog bra det också när det blir klart. Nu är det faktiskt läggdags jag är jättetrött.

Totten vaknade precis och hade bajat. Det gör han aldrig annars vid den här tiden. Lille stackarn hade nog lite ont i maggen. Hoppas han sover lääänge imorgon så vi får lite sovmorgon vore inte fel.

/Anne

Inga kommentarer: