12 augusti 2009

Tack till 3

Jag är så nöjd för Jonas har fixat internet-uppkoppling. Nu har vi trådlöst bredband och det funkar faktiskt riktigt bra. Vad mycket man använder internet kan man ju konstatera.

Nu bor vi ju i nya huset sedan en vecka tillbaka. Det känns bra men fortfarande är det en hel del flyttkartonger som vi ska packa upp men vi hämtar hos Jonas föräldrar och tar några i taget. Men igår upptäckte jag en sak. Jag har ju själv upplevt att det där kartongberget hos Inger och Lasse inte minskar utan snarare växer, hihi. Trodde det var en synvilla men igår hittade jag en liten plastgran i en plastpåse bland våra grejor. Jag har inte för mig att vi har någonsin haft någon sådan. Jag frågade Jonas pappa och han kände till den som hävdade att allt som ligger i garaget är våra grejor. Jag frågade Inger och hör här de är för roliga. Lasse höll på att åka med grejor till soptippen. Inger räddade granen som egentligen är Jonas systers och la den bland våra grejor för den skulle Elliot ha. Hmm nu gäller det att hålla koll så inte våra flyttkartonger blir ännu fler ;-)

Idag är Rasse här och ska installera larm och lite takspots. Blir ju superbra. Jag måste kolla lite vad de gör återkommer senare....

/Anne

Inga kommentarer: