12 augusti 2009

Ärenden och åter ärenden...

Vi har ägnat ännu en eftermiddag till att uträtta ärenden. Inte så mycket som tur väl va. På förmiddagen var vi på BVC på 10 månaders koll. Det gick bra. Sen skulle vi åka hem men så gick vi in på öppna förskolan istället för det var inte lönt att åka hem och Totten var lite hungrig. Så det blev lite mellanmål och sångstund det var väldigt trevligt. Träffade en gammal kompis som vi umgicks en del med precis när jag flyttade till Kalmar Kenny. Väldigt trevligt att träffas och se vad som hänt sedan vi sågs för flera år sedan.

Sen bar det av till Jonas för vi skulle fixa lite ärenden tillsammans på hans lunch efter det gick jag och Elliot på Mairo och Hemtex. Jonas åkte till Bröderna Olsson och beställde persienner äntligen kom vi till skott och gjorde det. Fast attans det är inte billigt kan jag säga med persienner men man måste ju ha dem så vad gör man. Det blir ju bäst om det är från samma som fönstertillverkaren. Var på IKEA också en sväng och Elliot fick sin lunch där och jag kompletterade med lite gardinstänger och sånt så nu är vi nog på banan rejält. Nu ska jag städa och fixa lite inför kvällen när fam Petersson kommer och hälsar på.

Imorgon är det ingen vanlig dag för imorgon är min födelsedag hurra hurra hurra!!!

/Anne

1 kommentar:

Anonym sa...

ja tänk så det kan bli i ett garage???? o vem vet, imorgon kanske det är ännu värre med tanke på vilken dag det är! för imorgon är ingen vanlig dag............./svärmor