24 oktober 2008

Fredag kväll

Ja då har man hela helgen framför sig. Det är så himla skönt med helg och hela familjen är ledig och hemma. Fast man måste ju göra lite nytta så det får bli till att försöka städa lite imorgon. Sen ska jag åka på utflykt själv och fixa lite ärenden på stan. Det är så skönt att man börjar bli lite piggare. Tror inte jag har någon feber längre så antibiotikan verkar fungera.

Idag var vi och hälsade på Jullan och Menne som jag skrev innan. Det roliga är att Elliot lyckas sova under hela vistelsen förutom när han åt. Alltså han somnade i bilen till Kalmar och åt vid halv fyra sen sov var han och pappa kvar hos Jullan och Menne när jag åkte och handlade. Frågan är vad gjorde Elliot då? Jo han sov. Det är inte lätt att få se de där blå ögonen alla gånger. Måste säga att hans bästa tid är förmiddagarna. Då kan vi sitta i soffan länge och prata och han bara tittar på en. Det är mysigt.

På söndag blir det fullt hus på Fuggevägen. Då kommer Ingemar och Agneta och jag tror både Uffe, Daniel och Jossan och mamma och pappa. Det blir livat. Det blir väl slagsmål om Elliot, hihi. Det ska nog gå bra.

Sen vill jag bara lägga in en liten parentes!!! Vilka i världen är det som röstar på den där Idol Johan. Han är ju helt värdelös. Nu åkte Loulou ut och Johan fick stanna kvar. Han är ju bara för usel.

Får inte glömma att kolla på Kalmar FF imorgon kl 16.00. Heja Kalmar röda bröder spela nu så kulan glöder, FF, FF, FF.

/Anne

Inga kommentarer: