20 oktober 2008

Tagit bort mina klamrar

Idag hade vi verkligen en riktig sovmorgon. Jonas och jag var uppe och åt frukost vid nio-tiden. Elliot låg kvar i sängen sen skulle vi mysa lite allihop. Det slutade med att vi somnade och steg upp igen kl kvart över elva. Vilken sovmorgon. Åh andra sidan var vi vakna några gånger under natten så vi förtjänade nog lite sovmorgon. Det är bara en mysmorgon kvar av Jonas ledighet sen ska han tillbaka till verkligheten på onsdag.

Idag var jag hos sjuksköterskan och tog bort mina klamrer. Det var himla skönt att bli av med dem de var mer i vägen och irriterade huden än gjorde någon nytta. Det känns jättebra att slippa dem. Har till och med kunnat gå en jättelång runda i kväll. Allt är ju relativt med vi gick ända till ICA och hem igen. Det tog lite längre tid eftersom man inte kan gå jättesnabbt med det var himla skönt att kunna gå lite mer obehindrat. Det går framåt i alla fall.

Fick en väldigt fin lunch idag vi köpte med oss sushi till mig efter vi varit på Husläkarcentrum. Jonas har fortfarande lite svårt att äta sushi efter att han blev magsjuk av det men jag tycker det är jättegott. Bra mat när man har Elliot eftersom den är kall, hihi.

/Anne

Inga kommentarer: