19 oktober 2008

Helgen går fort...

Igår var morbror Peter och moster Åsa här och hälsade på. Elliot fick jättefina kläder och en fotboll. Det lär väl dröja innan den bollen kommer användas. Idag har vi varit i Trekanten på söndagsmiddag. Det var trevligt. Farmor och faster Julia gick en runda medan vi föräldrar tittade lite på fotboll. Det var ju tanken men jag somnade på soffan och Jonas slumrade nog också till lite.

Igår var det ingen bra fotbollsdag för Kalmar FF förlorade. Jävla skit de hade ju massor med chanser och var det bättre laget men det saknades det sista. Hoppas inte att vi förlorade guldet nu men det är ju stor chans.

Två dagar kvar på Jonas första pappaledighet sen börjar han jobba. Ska man försöka klara sig själv. Men man kommer säkert in i rutinerna. Det är ju inga problem att fylla dagarna nu i alla fall och på dagarna brukar Elliot vara så himla nöjd och glad. Värre är det på kvällarna. Han är så himla sällskapssjuk vill inte vara själv någonting och jag har så svårt för att låta honom ligga och skrika men ibland måste man ju.

Imorgon ska jag ta bort mina klammrar som håller ihop snittet. Det ska bli fint för de irriterar lite. Än är man inte helt återställd efter kejsarsnittet men det går framåt. Nehe nu ska jag kolla på de sista minuterna av matchen Roma - Inter sen är det läggdags. Det gäller att sova när Elliot sover.

/Anne

Inga kommentarer: