31 oktober 2008

helgen är här jippi

Idag har jag varit hos läkaren och jag verkar inte har någon infektion kvar i kroppen. De tog en snabbsänka och jag hade bara 9. Det var ju himla bra. Nu är det inte lång tid kvar till man kan börja träna lite. Det blir väl inget avancerat med det vore kul att vara med på ett spinningpass det var väldigt läääänge sedan nu.

Idag har vi även varit på Maxi hela familjen. Första riktiga utflykten och Elliot tillbringade tiden i sin vagn. Han sov hela tiden han trivs verkligen i vagnen. Sen gjorde Jonas jättegoda biffar fyllda med fetaost och soltorkad tomat. Fin kvällsmat blev det verkligen.

Nu sover Elliot äntligen han har sina skrikperioden på kvällarna. Ibland för att han har lite ont i magen men för det mesta är det för han vill inte ligga i sin korg. Han vill hellre vara hos mamma och pappa. Han är lite sällskapsjuk kan man säga.

Snart måste jag nog gå och lägga mig. Elliot hade en lite vakenperiod inatt mellan 23.00 och 01.30. Hoppas det inte upprepas inatt igen.

/Anne

Inga kommentarer: