03 december 2008

En regnig onsdag

Idag har Elliot och jag varit på babycafé. Det höll på att gå åt skogen eftersom det regnade så mycket. Vi hade ju ingen bil och man blir ju ganska blöt av att gå i regnet i ca 25 minuter. Som tur var så spöregnade det inte så jag blev bara lite blöt. Jag hann inte leta efter regnkläder men det gick ju bra ändå. På babycaféet sjöng vi lite ramsor. Det var stor skillnad på Elliot sedan förra gången. Det märks att han har utvecklats och är mer med fast precis som förra gången så var Elliot yngst men det gick bra ändå. Vi gjorde även fot och handavtryck som vi hällde gips i formen. Ska bli spännande att se hur det blir. Hinner vi så ska vi försöka gå förbi öppna förskolan på fredag och fixa färdigt den. Ska köpa en ram på IKEA och göra en fin bakgrund till tavlan. Kanske hinner pyssla lite med det på fredag eftermiddag.

Elliot fick ett babygym när vi var i Ullared. Kan säga att det var en bra investering för han kan ligga still ganska länge och klappa på hästen och fåret. Han är så söt ibland skrattar han högt. Det är så roligt.

Imorgon ska jag och Elliot försöka hinna med en promenad på förmiddagen sen ska jag in till jobbet en sväng på eftermiddagen.

Nehe nu har Greys Anatomy börjat måste kolla på det.

/Anne

Inga kommentarer: